Po co ludziom po kilka stron, dotyczących tego samego?

Czy zauważyłeś, że niektóre firmy mają po kilka stron? Zastanawiało Cię po co? Co chcą tym osiągnąć, i dlaczego takie działania prowadzone odpowiednio mają szansę zdobycia nowych klientów? Przeczytaj.

Kilka stron firmowych, po co to komu?

po-co-komu-kilka-stron-www

Powodów może być wiele, wymienię jednak kilka spośród tych, które wydają mi się najbardziej rozsądne.

  • Możliwość dodania drugiej strony do tych samych serwisów ogłoszeniowych
  • Możliwość pozycjonowania 2 stron, pisanych w różny sposób.
  • Możliwość wypromowania na drugiej stronie najważniejszego produktu / usługi
  • Zdarza się że klienci zmieniając stronę, postanawiają też zmienić domenę. Czasami opłaca się zostawić poprzednią stronę, jeżeli była dobrze widoczna – nadal można to wykorzystać!
  • Robienie sobie „sztucznej konkurencji”. Zdarza się. Jedna strona przedstawia produkt / usługę w zawyżonej cenie, inna zaś kusi rewelacyjną ceną.
  • Inny sposób przedstawienia oferty
  • Różne oprawy graficzne
  • Inne ceny

Każdą sytuację można przedyskutować. Jeżeli masz jakieś pytania – po prostu je zadaj 🙂

Dodaj komentarz