Czy zauważyłeś, że niektóre firmy mają po kilka stron? Zastanawiało Cię po co? Co chcą tym osiągnąć, i dlaczego takie działania prowadzone odpowiednio mają szansę zdobycia nowych klientów? Przeczytaj.
Kilka stron firmowych, po co to komu?
Powodów może być wiele, wymienię jednak kilka spośród tych, które wydają mi się najbardziej rozsądne.
- Możliwość dodania drugiej strony do tych samych serwisów ogłoszeniowych
- Możliwość pozycjonowania 2 stron, pisanych w różny sposób.
- Możliwość wypromowania na drugiej stronie najważniejszego produktu / usługi
- Zdarza się że klienci zmieniając stronę, postanawiają też zmienić domenę. Czasami opłaca się zostawić poprzednią stronę, jeżeli była dobrze widoczna – nadal można to wykorzystać!
- Robienie sobie „sztucznej konkurencji”. Zdarza się. Jedna strona przedstawia produkt / usługę w zawyżonej cenie, inna zaś kusi rewelacyjną ceną.
- Inny sposób przedstawienia oferty
- Różne oprawy graficzne
- Inne ceny
Każdą sytuację można przedyskutować. Jeżeli masz jakieś pytania – po prostu je zadaj 🙂
Dodaj komentarz